maandag 3 mei 2010

Om te lachen......


In tegenstelling tot al het gekissebis, geruzie en elkaar vliegen afvangen, doen wij tegenwoordig waar het allemaal om begonnen is: genieten van onze honden!
Wij als mensen kunnen overigens veel van ze leren.

Contrary to all the fighting everywhere, we do where it was al meant for: enjoy our dogs!
We people can learn a lot from them by the way.
Veel plezier! Have fun!














Let wel: de gezondheid en het behoud van de Saarloos gaan me zeer aan het hart. Ik weet als geen ander wat het is om een hond met erfelijke afwijkingen te hebben.
Maar het moet ook anders kunnen!
Notice: the health and preservation of the Saarlooswolfhond are very dear to me. I know what it is to have a dog with hereditary defects.
But there must be another way!

3 opmerkingen:

  1. Hahaha, geweldig! De een na laatste foto,... dat koppie van Dwyn vindt ik super!!
    Oefen maar lekker met je nieuwe camera, je schiet al hele mooie plaatjes!

    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    We hebben elkaar wellicht één keer gesproken op de jonge hondendag, in juni vorig jaar. Daar heeft tuur mijn hart een beetje gestolen. Totaal niet bang, was daar opeens een grote neus tussen mijn arm en linker jaszak; Tuur die haarfijn in de gaten had dat ik lekkers had. Dit had ik van een vreemde saar nog niet meegemaakt, voor mij een bijzondere ervaring. Lekker vrij! een prachthond. En als ik de foto's zo zie een behoorlijke knaap geworden.

    Groet,

    Silvan en Els
    Kalani Kadin v/d Kilstroom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha die snuitjes...... wat een bekken kunnen ze trekken hé!!

    Ja inderdaad bij mij ook zo, iedereen denkt wat een lief klein rustig ding.... jah een eerste klas monster. Zo veel energie en zo gehaait! Bij Dhungar stelt ze zich eerst onderdanig op en dan is ie het haasje... aanvalluhhh. Dhungar zit nu bij mijn ex maar als die drie elkaar zien is het feest, alle drie dol op elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen